//
you're reading...
Дискусии (Topics for Discussion), Новини (Announcements)

Продължение на темата, която Кристин повдигна на последното упражнение

Здравейте, колеги! На последния семинар Кристин повдигна тема, която не можеше да свърже с конкретен автор. Тя е проверила и става дума за Майстер Екхарт. С нейно разрешение прилагам текста на e-mail-а й, а вие коментирайте, ако темата ви се струва интересна:
От Кристин Иванова:
Привет!
Във вчерашния семинар, засегнахме темата за Бог като вечен и аз заговорих за един философ, който не можах да уточня на момента.
Водих се от лекциите на Каприев. Майстер Екхарт говори за това, че “когато Бог не бе Бог, аз бях в Бог и бях Бога” и оттам прави разграничението Бог, който е първом интелект. Разум, който сам поражда битието си. Той е интелект на първо място и после съществуване.
Съжалявам, но не мога да се подкрепя с текстове, защото до момента не съм разгледала подробно автора. Надявам се, това все пак да е от полза.
Поздрави!
Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Tweets

Криейтив Комънс договор
This произведение is licensed under a Creative Commons Признание 2.5 България License.
Follow 7artesliberales on WordPress.com
