//
you're reading...
Видео (Video), Дискусии (Topics for Discussion), Новини (Announcements), Филми (Films)

Какво е общото между падането на Константинопол през 1453 и използването на игрови техники в рамките на семинарната аудитория?

Макар да не уточняват дали препоръките им са приложими и към висшето образование, авторите на Gamifying Education предлагат методи за подобряване на образователния процес, които изглеждат универсални. Основната идея се състои в заимстването на игрови принципи, като, например, трупането на experience. Да оценяваш прогреса на студентите, вместо доколко техните постижения се отдалечават от идеалния случай е само една от идеите, които Extra Credits обсъждат в това видео.

На съвсем различна web страница, гласът на John Julius Norwich, излъчен на 25 октомври 1967 година по BBC 2, разказва за падането на Константинопол  през 1453:

Колко линка ще ви трябват, за да намерите връзката между двете?

Advertisements

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Tweets

Криейтив Комънс договор
This произведение is licensed under a Creative Commons Признание 2.5 България License.
Follow 7artesliberales on WordPress.com
%d bloggers like this: